woensdag, januari 30, 2013

usa 5

dinsdag 29 januari 2013

USA 5

Allereerst even een bedankje voor de mensen die reageren, dat geeft de burger toch weer een beetje moed om verder te schrijven.
Nu we hebben onze centen van de postzegels terug!!!!!!!!!!!!!!
Niet van het postoffice hoor, nee daar zijn we gisteren bij langs geweest en die zeggen, dat ze dat niet doen, dat moet de bank doen. punt.
Nou ja, de bank deed dat ja niet, dus ik had al een mooie lijst in gedachten, waar ik ze achter zou doen al die velletjes, met de tekst erbij van zoiets als Wij sukkels of zo, daar had ik nog niet verder overgdacht, maar achter glas zouden ze in ieder geval.
Vanmorgen reden we weer langs een thirt en nog wat bank, en we moesten toch weer pinnen, dus ik dacht ach waarom ook niet, ik vraag hier het ook eens of ze die dingen terug wilden nemen, maar ook hier kon dat niet.
Een ander vrouwtje van het kantoor, had de hele zaak aangehoord, en vond dat natuurlijk voor die stomme oudjes zielig, zij zei, Mevr. Ik koop ze wel van U, ik gebruik regelmatig postzegels.
Toen bood ik haar nog aan voor 30 dollar, maar dat wilde ze perse niet, nee wij kregen gewoon de 38 dollar.
Nu wij vonden dat super top en hebben ons uitvoerig bedankt bij haar.
Wij waren blij, hadden weer 38 dollar extra, ach is wel geen kapitaal maar toch zo,n beetje 65 naf.

Had ik vandaag bijna knokkerij met de taart van de bali van een hotel.
Nou ja ach knokkerij natuurlijk niet, maar toch, die dikke muts.
wij wilden een kamer met koelkast en microwave, nu dat kon wel dat koste dus extra 10 dollar voor de fridge en 2 dollarvoor de microwave.
Ba, moesten er wel blijven want wij waren moe, verder naar een hotel zoeken was geen optie.
Komen we op de kamer, zit niks in. Ja zegt die muts , komen ze zo brengen.
Na een uur was ik het zat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
weer naar de balie met dat we nu die koelkast en magnetron wilden.
Nu dat werkte, mutsje kwam zelf in aktie, want ze kwam er al aanlopen met een magnetron, wij stonden buiten te roken, ( ja doe ik weer, ben een slappe .....)dus ik dacht met een sigaret in mijn hand, zal even ruimte maken dat ze dat ding neer kan zetten.
In plaats van danjewel, kreeg ik , je mag niet binnen roken, dat moet ik in rekening brengen.
Nu toen werd ik goed pissig, hela ho, je ziet dat ik buiten stond, en even naar binnen liep om ruimte voor je maken.Dank je was beter geweest.
en ik wijs op het rookpotje buiten, hier kijk maar, daar zitten we te roken, domme koe.
Nu ze moet een hele peer zijn om mij daarvoor geld af te troggelen,
Komt er even later een ander persoon aan met de keolkast. Nou ja koelkast het is een klein bar gevalletje, en daar vragen ze 10 dollar per dag voor.
We moeten al met een stoel voor de magnetron zitten omdat het een poosje duurt voordat we dat ding aan de praat krijgen en nu moeten we dus ook regelmatig een trap tegen de koelkast deur geven, want door de druk van binnen (veel in) ploept hij open.
Tja , het leven van een vakantie ganger gaat niet altijd over rozen hoor.
Maar al met al hebben we het nog steeds dik naar onze zin.

Geen opmerkingen: