maandag, januari 21, 2013

USA 2

Ik had al geschreven dat we de eerste 2 nachten met geluk in een hotel terecht konden die echt super was,dat was een mazzel.
De volgende nacht hadden we zeer dikke pech, omdat alles vol zat moesten we dus op een gegeven moment wel ja zeggen bij de volgende.
Nu tjonge tjonge, schoon was het wel, daarkonden we niets over zeggen,maar toen we in de badkamer kwamen, nou ja,als je er al moest zijn voor de toilet,moest je dat heel voorzichtig doen, want anders liep je de kans dat je door de vloer zakte.
Das heus!!!!
We hadden niet eens het lef om de volgende ochtend in de badkuip te gaan staan om te douchen,want die kon ook ieder moment door de vloer zakken.Dus dat was poedelen bij de gootsteen.
We hebben trouwens wel pico geslapen.

Gisteren zijn we naar een grote fleamarket gegaan,  je moet je zoiets voorstellen als Beverwijk.
Ik moet zeggen dat het hier echt leuk en gezellig was.Natuurlijk hebben we de nodige onzin gekocht, je denkt altijd ,ach dat kunnen we wel gebruiken, en dan moeten we aan het einde van de vakantie maar zien dat we alles in de koffer krijgen. Maar na dat gesjok heb ik wel last van mijn voeten hoor.
Ik had weer mijn blauwe laarzen aan daar kan ik dan nog het beste op lopen, en telkens als ik die aan heb, houden de mensen me gewoon aan,om die dingen te bewonderen, das zeker al we  10 keer gebeurd, dus zullen die dingen dan wel extra mooi zijn. Maar vind het toch wel leuk.

Gisteravond kwamen we aan in Bradeton, dat ligt aan de golfkust.We hebben nu weer een prima hotel gelukkig en bij ons voor de deur lopen de eekhoorntjes af en aan.Op het veldje  achter de parkplaats vliegen en zitten wel 10 ik denk nog wel meer, van die grote roofvogels, als ze vliegen hebben ze een spanwijdte van wel 1 meter,facinerend om te zien.
Een eindje verder staat een ontzettend lelijk gekleurd gebouw onderkant paars en bovenkant roze,en daarbij was een drukte van komen en gaan.
Nu dan word ik nieuwschierig,wij er ook naar toe,en ook maar naar binnen.
Bleek het een rolschaats hal te zijn.nu dat was heel leuk en heel druk,maar als je zag hoe kleine kinderen 4 jaar ofzo fanatiek achter zo,n looprek aan het rolschaatsen waren,heel leuk.
Tja nederland heeft zijn ijsbanen, hier dus rolschaatsen.



Geen opmerkingen: