zondag, januari 13, 2013

Troubels by the server van Flow

Ja, ik moet met schaamrood op mijn konen bekennen, dat ik voor niets weblog overal de schuld van heb gegeven.
Van de week had ik Bram even gevraagd of hij thuis wilde kijken of hij bij zijn en mijn weblog kon komen.
Nu dat was helemaal geen probleem, hij was er zo.
Dus het lag dan niet bij weblog!!
Dus ik hier thuis verder zoeken, misschien lag het aan de router, mijn pc alleen op de modem aangesloten, dus zonder de router ertussen, maar toen ging het ook niet,dus het probleem lag dus ook niet hier.
Donderdag gebeld naar Flow, zit daar na een half uur te wachten  met de telefoon en een leuk muziekje, een juffrouw waar ik mijn verhaal dan uiteindelijk aan kan doen, die zegt, ik zal U zo terugbellen, want dat moet ik navragen.
Nu op die juffrouw wacht ik dus nog steeds.
Bel ik vrijdag weer, krijg ik een meneer, die zegt. komt U morgen vroeg maar met Uw modem en laptop hier, dan zal de IT U helpen, Ik vraag nog zit er zaterdags wel iemand van de IT?
Ja, hoor zegt ie, als U nu direct om 9 uur er bent wordt U gelijk geholpen.
Zaterdag morgen  gaan we dus met ons handeltje voor 9 uur daarnaar toe, moeten nog ff buitenwachten, ja, want 9 uur is 9 uur he.
Oke we mogen naar binnen, ik doe weer mijn verhaal, zegt die juffrouw, er zit zaterdags helemaal niemand hier van de IT.
Nu breekt toch mijn klomp, krijg ik opeens en dat zeg ik ook tegen haar , een UTS gevoel,dat gevoel is niet fijn hoor.
Had zij denk ik ook in de gaten, dus mochten we met haar naar een kantoortje, kijk ze  na  te hebben ingelogd  op mijn account, waar ze ziet dat ik inderdaad met die 2 gasten heb gesproken,zegt, ja, dit zijn toevallig 2 nieuwe mensen, die er  toch nog niet veel verstand van hebben.
Zij bood dus daarvoor netjes  haar excuses aan.
Nu prima, maar al met al kan ik niet bij weblog komen.
Laat ze iemand komen van de IT die zaterdag op stap zou gaan bij de klanten met problemen.
Wij leggen hem het dingetje uit, dat alles waar het aan kan liggen buiten Flow om, in orde is.Hij kijkt ook en zij kunnen ook niet bij mijn log komen.
Nu zegt ik kom straks bij U langs, nu dat heeft ie ook gedaan, ach dacht ik hier kan hij toch niets doen, en dat was dus ook zo.
Hij bellen met de zaak, tja en dan heb jezelf een probleem, want papiamentu kan ik wel een beetje maar niet als ze zo raffelen, dus wat er gezged is , geen idee.
Maar in iedergeval blijkt het dat voor een paar maanden terug Lees begin november) want toen begon mijn gedonder, er enige aanpassingen zijn geweest, die blijkt  niet goed te zijn, Nee daar was ik ook achter.
Maar omdat die aanpassingen zijn gedaan in Trinidad het hoofd spul van Flow, wilde hij proberen om het zo snel mogelijk in orde te laten maken, mede ook doordat wij op vakantie gaan.
Hij zegt ook dat als het volgende week nog zo is ik hem persoonlijk moet bellen, heb zijn nummer gekregen.
Dus nu moeten we maar afwachten, hoe snel ze in Trinidad de boel weer hebben rechtgezet.
Nu moet ik nog wel even weblog een excuses mailtje sturen, want jullie willen niet weten hoe en wat ik hun heb geschreven, ben daar achteraf niet zo trots op.

Geen opmerkingen: