donderdag, januari 24, 2013

USA 3

23--1-20013
We zijn dan gisteren in Live Oak aangekomen! We vernamen onderweg al  dat het steeds kouder werd.
Nu jullie hadden hub gezichten moeten zien toen we luid toeterend hun terrein op reden.
Maar toen we daar uitstapten, brrr wat koud.
Hoezo Florida sunshine state???
we konden 2 nachten blijven, want donderdag kregen ze familie uit Duitsland op bezoek.
Nu dat was voor ons geen punt.
Ik had thuis al een antal DVD s gebrand voor hun van elvis en Graceland.
Daar waren ze top blij mee ,vooral reinholt, want die is ook zo,n echte elvis Fan.
SNachts omm een uur of 4 half 5 werd ik wakker en ik was me daar toch koud.
Had voor mijn gevoel gewoon bevroren voeten.
Mens , wat had ik het koud, kon wel janken en toen sietze wakker werd zei, ik wil naar huis( dacht aan lekker warm curacao)
Op de termometer zagen we dat het 3 graden had gevroren!!!!!!!Nu weet jjje dan even weer heel goed waarom je naar Curacao bent gegaan.
Zelfs de ramen van de auto waren dicht bevroren.!!!!
Bij het ontbijt vertelde ik , jullie zijn lieve mensen,maar we gaan toch vandaag maar weer weg en rijden weer naar het zuiden.
Want het zou die dag nog kouder worden ook.
Ach ze begrepen het wel en vonden het niet erg.
Later toen we in de auto zaten hebben we eerst de kachel hoogopgestookt, zodat we langzamerhand weer wat warmer werden.
Onder weg hebben we een GPS gekocht,want huren elke keer is nog duurder dan er een kopen..
en deze laat je als je dat wil, nog langs kleinere weggetjes rijden, nu das dan net wat voor mij.
En we gaan precies doen wat ze zegt, alleen niet de Golf inrijden
En de temperatuur? Onderhand zitten we weer zuidelijker met 76 graden, dat is werkelijjk aanmerkelijk beter.
24-1-2013
Vandaag was het heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk weer, konden lekker in de zon zitten.
We zijn langs de golf kust gereden, en kwamen kangs een Berenbos.
Een bos waar dus echte bruine beren in leven, we zijn dus op een gegeven moment een stuk dat bos ingereden, maar jammer genoeg geen Bruine beer gezien.Het was een bos van lengte langs de weg 12 mijl,dus een heel groot bos.
Wel later aan de rand van dat bos een schietclub van ongelofelijke fanatieke schutters.
en niet een met een baandje maar een hele rij banen,eigenlijk is dat dus helemaal niet mijn ding.
Maar ja je moet alles eens van dichbij meemaken he.
We hebben nu een super de luxe hotel,eigenlijk kun je hier wel blijven zitten tot einde vakantie, maar ach dat doen we toch maar niet.
Want wij willen ook nog kijken bij het vangen van slangen, bij de everglades.ik denk dat we daar overmorgen zullen zijn, met niet te veel en snel rijden.





Geen opmerkingen: