dinsdag, januari 08, 2013

hulp gevraagd

Ik  heb een vraag aan de lezer.
Willen jullie proberen om bij mijn oude log te komen?
daargaatze.web-log.nl.
Ik ben al maanden bezig met ze daar aan het verstand te brengen dat ik de weblog niet meer kan lezen, maar ook er niet bij kan om er wat op te schrijven.
Als ik ga zoeken bij google, dan zie ik het wel staan, maar wil ik het openen, dan werkt dat weer niet, want het zou in chache zijn.
Vraag me niet wat dat is, geen idee, maar openen doet ie dus niet, op welke pc. ik het ook probeer.
En als ik hun mail daarover krijg ik de mededeling dat de log gewoon te zien en te openen is.
Nu ik heb het op 4 pc geprobeert, maar mij lukt dat niet.
En ik wordt er onderhand best goed pissig over.
Als het iemand dus wel lukt, please mail me dan even.

Geen opmerkingen: