vrijdag, januari 04, 2013

Joep heeft een terugval

We zijn net weer met Joep naar de dierenarts geweest, omdat zijn medicijnen op zijn en hij  weer slechter begint te worden.
Nu heeft de dokter ons gezegd dat dit  niet meer te stoppen is, we kunnen het alleen vertragen door ook een extra medicijn te geven, eigenlijk zei ze moeten we zo gauw als het kan daarmee gaan verminderen als we zien dat het weer wat beter gaat, omdat dit nogal heftige dingen zijn.
Joep is inmiddels  zo,n 13 jaar en bij ons is ie nu zo,n 4 jaar.
Het gaat je echt aan het hart hoor, hoe je zo,n beets ziet proberen op te staan, wat soms dan niet eens lukt, dan moeten wij hem op zijn poten zetten.
Hij moet wel beweging hebben en houden, maar we mogen niet met hem lang gaan lopen en zeker geen bochten nemen.
Ach het is best zielig hoor, we gaan er eerlijk gezegd vanuit, dat hij het volgend jaar niet meer zal redden, want ik wil hem niet de ellende aan doen met veel pijn.

Zo, er zijn weer  gasten vertrokken, we hebben momenteel nog 1 studio bezet, dus het wordt voor ons nu eventjes rustig zodat we straks met een rustig gevoel de koffers kunnen pakken en alles gaan regelen voor Teunie.
Teun heeft deze keer wel even pech, want er zijn wel weer gasten, dus dat moet zij dan maar even regelen, acht heeft ze ook wat te doen, ze weet het nog niet, maar bij deze dan wel.

Gisteren mijn Laptop weer gehaald, want de harde schijf was kaduuk, tja hoe dat nu weer kon geen idee, want deze laptop  was redelijk nieuw, maar natuurlijk buiten de garantie.
Zo want ik moet nog wat cd kopieren voor Reinholt en Maria, en dat doe ik liever op mijn lappie, dus daar kan ik dan nu mee gaan beginnen.

Geen opmerkingen: