dinsdag, januari 15, 2013

alles komt goed, maar ook alles komt tegelijk.

Zo eerst maar eens vragen of er eens iemand zo goed wil zijn om eventueel een reactie te plaatsen, andes heb ik zo het gevoel dat ik voor jan doedel aan het schrijven ben.
Internet problemen.
Na veel bellen  werkt mijn oude daargaatze.weblog.nl. weer. Dus dat probleem is opgelost.
Vanmorgen wilde ik mailtjes kijken, had ik lekker weer een nieuw probleem.
Kon niet eens bij de mails komen van caribbeansunplace en ook niet bij de website zelf.
Toen was het wel even dik balen, want daar komt namelijk de verhuur binnen.
Weer gebeld, met die jongen die hier zaterdag was, hij zou het aan de IT doorgeven.
Maar na een uur, ja ik ben een jantje ongeduld, ik denk bel ook naar Flow zelf.
Na een half uurtje werd ik door de jongen van zaterdag teruggebeld, en zij konden ook niet op die sites komen, en ik zei dat daargaatze weer werkte.
Wat jullie daar doen weet ik niet, maar als deze site niet meer gaan werken en wel heel vlug, hebben wij geen inkomsten meer, en kunnen we jullie ook niet meer betalen.
Nu in iedergeval, gaan ze volgens mij daar ook aan de slag, en zegt die jongen nog dat ie straks zou langskomen.
Ga ik sietze uitleggen wat niet wil, en waarrempel alles doet het ineens weer.
Volgens mij moeten die lui daar van knoppies afblijven , waarvan geen klachten zijn, want komen ze ergens aan, dan komen juist de klachten.
Dus ik heb maar even weer gebeld dat die jongen dus nu niet meer hoeft te komen, want eigenlijk hebben we het ook druk genoeg, gaan vanmiddag Teunie halen en verder met pakken.
Nu ja pakken, na dat gekl....met mijn mails vanmorgen, dacht ik ga maar even de pasjes bijelkaar zoeken.
Dus wil ik mijn portemetniks pakken, maar die zat niet eens in mijn tas, ik overal zoeken.
En dan baal je wel even want alles zit er in, maar ik kom hem dus niet vinden.
En hoelanger je gaat zoeken hoe gekker je wordt.
Dus Sietze maar van bed getrommeld.
En door wat hij zei, ik weet niet eens meer wat, keek ik naast de koffer en daar lag ie.
Zo ongelofelijk stom, dat je dan niet meer weet waar je hem gelegd hebt.
Zou dat een begin van dementie zijn?
Zou me niets verbazen.
Zo nu alles is toch weer op zijn pootjes terrecht gekomen, dan ga je niet zo stressig de deur uit.
We gaan vanmiddag dus Teunie halen en hebben besloten, dat Joep maar meegaat.
Want die is helemaal gek geworden op auto rijden.
Als we gewoon weg gaan, moeten we eerst de auto eruit zetten, want anders loopt hij gewoon eruit als ie niet in de auto zit.
Ja, die begint ook zijn kuurtjes te krijgen op zijn oude dag.
Nu zal ik denk ik niet eerder weer iets schrijven als  dat we in Florida zijn, en Joep en teun moeten zich dan hier maar vermaken.

Geen opmerkingen: