vrijdag, mei 05, 2006

bestaan er dan toch engeltjes??????????????

5 mei 2006 Wat doen wij hier nog steeds???????????????????????????????? Baaaaaaaaaaalen!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dank zij die grote prutser als een karel de borst moesten wij dus een kompleet nieuwe stroom instalatie hebben in huis Ik heb al eerder een fotootje hierop gezet hoe nieuwe zekeringen blokken gewoon verbrand waren en aan elkaar waren gebrand, stopkontakten die ook gewoon verbrand waren. Dus Jim heeft alles boven op zolder vernieuwd met keurig buizen naar beneden en geen bengelende snoeren en nieuwe zekeringen kasten geplaats, ziet en denk ik is het ook er goed uit. Wat wil nu, in mijn washok waar ik altijd de was van de gasten doe en heerlijk zit te splessen met het water, bleek dat alle aarde draden gewoon waren doorgeknipt, dus voor hetzelfde geld had ik dit nu niet meer kunnen schrijven, want dan was anna met der blote voetjes in het water al gaan hemelen. Hoezo een engeltje op onze schouder. Dus dit was voor ons instalateurtje ff een tegenvaller en voor onze knip dus ook, want hier moest ook alles nieuw van af de meter. Beide heren( sietze en Jim) dachten net kom laten we ook ff in de studio,s kijken hoe het daar is. Ja hoor, ook geen aarde alles was keurig netjes doorgeknipt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nu vraag ik jullie toch waar was die l….mee bezig!!!!!!!ik bedoel die centenpikker van een Karel. Mensen die in de buurt van appingendam wonen ga nooit of te nimmer met deze gast in zee, want financieel wordt je uitgekleed en het werk is zodanig dat het nergens op lijkt of dat het zo gevaarlijk is dat alles overnieuw moet. Zo dit wil ik nu toch eindelijk eens duidelijk maken, aan iedereen die dit leest!!!!!!! En wij hebben nu dubbele kosten !!!!!!!!!!!!!!!!

8 opmerkingen:

Anoniem zei

Feitelijk is het gewoon crimineel te noemen wat deze Karel daar heeft gedaan.
Zijn naamgenoot met de achternaam Appel is zojuist overleden.
Zou jullie Karel daar ook de electra hebben aangelegd?

Anoniem zei

Nou Anna, je moet het maar weer even kwijt zijn! Af en toe is het wel lekker om even je gal te spuwen. Succes morgen met de verkoop van je huisjes.
Groetjes!

Anoniem zei

hallo schat we hebben het weer overleeft hier een paar lettertjes van je liefhebbende man
we maken er weer wat moois van hier op Curacao met ons 2 en hopen dat we nu alles gehad hebben

heel veel kusjes

Anoniem zei

Het griest mi tou !!!!!!!!!!!!! ik weet niet of ik het goed geschreven heb maar jullie weten wat ik bedoel.

Anoniem zei

Beste mensen van Jongbloed,

Nu ik alles gecontroleerd hebt, kunnen jullie weer met een gerust hart wonen en van het mooi weer genieten.

De electricien

caribbeansunplace zei

Nu wij moeten wel ff zeggen dat we de electricien, deze dan, bedoelen we, super erkentelijk zijn voor gedane tegenvallende arbeid, en dat wij nu met een gerust hart weggaan en niet hoeven te denken als er een brandweer auto onze richting rijd van he, mot ie bij ons huis zijn?
Dus, ons gevoel is dus nu een stuk prettiger.
Nogmaals dank U electricien!!!!!!

Anoniem zei

Tjonge tjonge ben je maar mooi klaar mee. Gelukkig kun je weer veilig spetteren met water!!
Hoop voor jullie dat er niet meer van die hampelmannen aan het werk zijn geweest.

groetjes robert en janine

caribbeansunplace zei

klik op Jim voor het resultaat