vrijdag, mei 26, 2006

Toch super services

Toch super services Onze internetverbinding. Zoals ik al eerder schreef worden wij een paar keer per dag van het net geknikkerd. En ik kan jullie vertellen dat dat ut is. Gister middag kwamen er dus 2 man van Carib en die mannen zijn de hele middag bezig geweest om te zorgen dat onze verbinding goed kwam. Inderdaad toen ze waren vertrokken hadden wij een superverbinding, en supersnel. Vanmorgen met dikke spanning de pc aangezet, en tjeetje nog steeds super!!!!!!!. Vanmiddag wilden we de boel ff weer aanzetten, NOPPES !!!!! Dus weer gefaxt en gebeld, en zonet kwam er weer iemand van carib. Wat blijkt nu, gisteren hebben ze net zo lang met de attenne modem lopen te zoeken naar de beste signalen hier. Toen ze dat eindelijk gevonden hadden, bleek natuurlijk dat het snoer van de modem veel te kort was, want dat ding staat nu in de keuken. Hebben ze een nieuw snoer gemaakt, en Sietze zou dat vandaag ff door het plafond doen en dan zo over de zolder weer naar beneden. Maar wat heeft ie nu gedaan? Gewoon ffentjes de modem verschoven, en daarom was onze verbinding weer weg!!!. Nu komen ze na het weekend om bij ons een antenne buiten te hangen, en dan zou er niks meer kunnen gebeuren. Ik moet eerlijk zeggen, dat ondanks onze boze faxen, mailtjes en telefoontjes naar Carib toe, wij heel keurig en netjes worden behandeld, daar steek ik mijn duim voor op hoor. Mensen die mij, ons kennen weten dat als we over de rooie gaan we er ook overgaan. Dus daarom neem ik mijn petje voor ze af. Nu maandag alleen nog ff de bank waarschuwen, want die had ik in mijn boosheid al gefaxt dat de automatische afschrijving voor Carib per direct stop zou worden gezet. Nu dat doen we dus nu maar niet meer. Want waar wordt je voor je internet problemen zo netjes behandeld als bij hun, Wij hebben namelijk Kassa vorige week gezien en dat ging over internet providers in Nederland. Nu daar kunnen ze er dus ook wat van hoor, dan mogen wij hier echt niet meer mopperen, heb mezelf beloofd dat ook niet meer te doen. Goed he?

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Je wordt nog eens een relaxte, wijze dame!
Leuk verhaal trouwens weer, modem effe verschoven, haha...

Anoniem zei

Mmmmmmm: moet ook maar eens beginnen met boze faxen en mail te sturen dan. Ik was vanmorgen ook een paar uur uit de lucht. Bellen dan maar en vervolgens is de wachtstand komen te staan en via een vriendelijke dame wordt je op de hoogte gehouden hoe lang je nog in de wachtstand staat. Als je dan bijna aan de beurt bent wordt ook de telefoon verbinding verbroken???????? Schiet dus ook niet op, dus weer wachten. Maar gelukkig na een paar uur is de verbinding hersteld en alles doet het weer. Ik kom bij jullie langs om te zien hoe snel jullie verbinding nu is. Daarna geef ik een schop bij Carib op kantoor tegen het bureau aan, misschien krijg ik dan ook wel zo’n snelle verbinding.