woensdag, mei 24, 2006

doosje rammelt, meneer

P.T.T.?Nee,KPN?nee,gewoon de post van Curacao Jullie moeten weten dat ik weer begonnen ben met verkopen van mijn voorraad op Ebay. Nu die handel moet dan verzonden worden, mmm is eigenlijk geen probleem naar nederland, want dat gaat niet via de post van hier. Maar naar de rest van de wereld wordt ietsjes ingewikkelder. Ik had verschillende pakjes van de week en die bracht Sietze naar ons verzendadres, bleek dat ik die voor Amerika er ook bij had gedaan.Fout dus!! Met dat pakje kwam Sietze weer thuis,om er vervolgens mee naar het postkantoor hier te gaan. Ik dus gauw alle 4 formulieren daarvoor invullen ,die heb ik hier op voorraad liggen, ja 4 stuks waarom ?,ja dat moet je mij niet vragen hoor. Even later komt ie weer thuis en met dat pakje. Kon niet!!!! Waarom niet??? Juffertje van de post schud het pakkie ff heen en weer en zegt:Pakje rammelt meneer!!!Hoe zo rammelt? De doos is gewoon iets aan de ruime kant voor de aantal bollen katoen wat er in zit,en die bollen zitten ook nog in een palastieken zak. Oke dan, doosje rammelt? Dus de boel weer open, de 4 kanten ingeknipt en verder dichtgedrukt zodat de boel niet meer kon” rammelen” Hele pakje gesielt(of hoe je dat ook schrijft) met breed doorschijnend plakband, dus er kon helemaal niets mee gebeuren! Sietze weer op pad met mijn handeltje. Komt ie dus even later weer terug en komt met het volgende verhaal. Op het postkantoor aangekomen en aan de beurt te zijn, geeft ie het pakje af, juffertje schud de boel weer en zegt dan, pakje rammelt nog meneer!!!!!! Nu vraag ik je toch bollen katoen die rammelen. Maar goed,ze zegt tegen hem, moet U in envelop doen.Nee zegt sietze zulke enveloppen hebben we niet.zegt Juffer, maar wij wel!!! Oke Sietze had dus ook geen zin om voor de derde keer met die zooi thuis te komen,zegt doe maar in een envelop. Nu dat heeft ze geweten, en haar hulp erbij want ik had de boel dus vakkundig dichtgeplakt, na veel pijn en moeite en het risico lopend dat hun super lange nep nagels zouden breken, hebben ze dus met 2 man de doos open gekregen en mijn handeltje in een envelop gedaan. De boel dicht geplakt , adres er op en aangetekend verzonden!!!!!!Was, zei ze veel goedkoper ook nog. Nu het kon Sietze dus geen bal meer schelen, hoe die zooi werd verzonden, als het maar werd verzonden.!!!Eindelijk pakje op weg naar Amerika!!!! Rammelt nu niet meer hoor, meneer!!!!

1 opmerking:

Anoniem zei

in een woord:
geweldig!!

heerlijk.