vrijdag, mei 19, 2006

Exelente internet verbinding( super!!! De telefoon!!!!!)

Exelente internet verbinding( super!!! De telefoon!!!!!) Ja, geloof het of niet, ik zit weer op de dure telefoon, omdat ik er zat van was telkens zonder wireless te zitten!! Sinds eigenlijk vorige week knikkeren ze me bij Carib er telkens uit. Dan hangt deze dame weer aan de telefoon, het blijkt dan dat eigelijk alles goed is, ik heb een excellente connectie, maar er wordt via Carib niks doorgegeven. Volgens ons zijn ze daar over ons kabeltje gestruikeld en ligt die er half uit. Zonet was ik met onze zoon bezig die zou ff mijn pc nazien, we hebben gezellig verbinding, want we zouden het nu via praten doen. En floep alles weer weg!. Ik dus weer aan de telefoon, en ze snappen er daar ook niets van. Nu wordt er een aanvraag, Ja, een aanvraag ingediend, dat er hier iemand mag komen kijken. Nu ja, dat mag van ons wel, maar heeft denk ik geen zin, laten ze tussen die bos kabels de mijne maar ff zoeken en die er goed inpluggen. Maar goed, die aanvraag duurt natuurlijk ff hier op Curacao, dat zou dan beteken dat we in ieder geval het hele weekend zonder internet zitten. Nee dus he< dan moet je geen Anneke heten!!!. Ik heb dus gezegd sluit mijn telefoonlijntje eerst maar ff weer aan, dan kunnen we in ieder geval het net op. En de gemaakte kosten daarvan lever ik bij jullie in. Mm, zegt die man, ik weet niet of dat kan, maar dat moet U bij de leiding vragen. O,ja hoor, dat kan echt wel let maar op dan, want dan is deze dame geen makke hoor, Dure wireless betalen en ook nog een telefoon tikken? Dus daar komen ze dan nog wel achter als ik de telefoon rekening krijg. In ieder geval moet de reparatie van de pc maar even uitgesteld worden. Leuk joh Wireless!!!! Doen super!!!!!

Geen opmerkingen: