woensdag, mei 10, 2006

de meterkasten

Zo of alles er op komt staan zoals ik hebben wil, moet ik dus ff afwachten. Maar zoals als zicht baar op het eerste plaatje, onze nieuwe materkasten! Ziet dat er niet strak en netjes uit?En dat niet alleen, nu is alles VEILIG!!!!!! Rechts is de oude toestand. Hieronder een detail van een kleine nieuwe en helemaal oncer als je goed kijk, zijn daar 2 blou blous geelektroduceert.Lekker ziet dat er uit he?

Zo volgens ons hebben we dus dan nu (Buiten sietze zijn ziekenfonds om) alles gehad.

Hier in dit huis zitten we in juni dan 2 jaar en 2 jaar ellende gehad.

Maar we hebben ons lekker niet helemaal gek laten maken dus we gaan vrolijk door, weet je iedere dag schijnt hier de zon!!!!!

Sietze gaat straks stappen met Bram, gaan ze samen winkelen, nu dat zullen wel van de doe winkels worden met schroeven en moertjes en zo, dus als ze dat leuk vinden moeten ze dat toch lekker doen.

O,ja Wij hadden ja voor een possje terug een nieuwe danswasmachine gekocht.Hij danst nog steeds hoor, maar goed wij zagen van de week in de krant dat je nu hier ook Mieles kunt kopen. GRGRGRGrggrgrrgggr.

Die had ik natuurlijk veel liever gehad dan zo,n vogeltjes ding, Maar goed zij repareren ook, dus die man ervan komt vandaag langs om eens te kijken of mijn miele gemaakt kan worden, want alles doet het wel, alleen hij wordt niet meer warm.

Dus ik hoop dat dat kan, want dan jubel ik de dans was marieke naar beneden en haal mijn mieletje weer naar boven.

Dus dat gaat er nog even om spannen.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Zo, pa winkelen? Dat wordt inderdaad mannen-zaken. Leuk!

En die meterkasten zien er ook goed uit.

Dat geeft een stuk rust.

Nu de ziekenfonds nog, maar komt uiteindelijk wel goed!

Anoniem zei

Nou die meterkasten zien er zeker strak uit zeg. Je zou er bijna een stoel bij zetten om er naar te gaan zitten kijken. Jim heeft dat in zijn vingers dat kun je wel zien, hij heeft er goed werk van gemaakt. Het zal zeker een stukje rust geven nu er geen vlammen meer uit het stopcontact vandaan zullen komen. Jammer dat het ‘winkelen’ de mist in gegaan is, maar er komen meer dagen hoor. Het zal een heel gesleep worden als die wasmachine omhoog moet. Denken jullie wel om je zelf met al dat gesleep, luister naar je lichaam zou ik zeggen en ik kan het weten. Ik kan wel zeggen: ik kom even helpen daar mee maar dan schopt Anna me straks de trap af dus maar niet.