vrijdag, mei 12, 2006

Isla..............Inbrekers!!!!!!!!

Vorige week zaterdag, was het party time bij de Isla. Door alle drukte kon ik het er niet eerder opzetten,maar dit is dus wat regelmatig daar de lucht in gaat. Je zal maar aan die kant van Curacao wonen,echt dat is geen lolletje meer. Ik heb deze foto genomen vanaf onze porche en dat wilde ik jullie niet onthouden, vergroot hem maar eens , dan kun je goed zien hoe ontzettend dik die rook is. Een groot schande is dat!!!!!!! Het inbrekers gilde: Vanmorgen vraagt onze buuf of we ook iets hadden vernomen gisteravond, want het buuffie daarnaast, was gisteravond om ongeveer 11 uur thuisgekomen en had drie jongens bij ons over het hek zien klimmen. 2 donkere jongens en een blanke Wij dus alles nazien, maar we zagen eigenlijk niets. Gisteravond ging Sietze mij om half 11 weer halen, dus we waren om zo,n beetje kwart over 11 weer thuis. Onze gasten van beneden, waren gezellig met de andere buren bezig op straat .Babbelen hoor. Dus toen Sietze met het inbrekers verhaal thuiskwam, zei hij ook dat onze buuf even later naar het politie bureau zou gaan om aangifte te doen, niet alleen van dat bij ons maar ook van het mooie huis wat schuin tegenover ons staat, want daar hebben ze alle koper leidingen eruitgesloopt. Ik dacht, mm laat ik maar eens beneden gaan vragen of zij ook wat hebben vernomen, omdat ze alle drie buiten waren. Dus ik vraag hen zo, en ze beginnen uit volle borst alledrie te lachen. Want wat was er nu aan de hand? Ze wilden graag wat foto,s hebben in het donker van het uitzicht, en omdat wij er op dat moment niet waren, zijn ze niet aan de normale zijkant van het huis gaan lopen, nee ze hebben de straatkant genomen en waren over het hek geklommen.En dat is wat die andere buuf dus heeft gezien, alleen het waren 2 witten en 1 bruine, dus dat was ff mis. Gelijk maar even weer naar de buuf die naar het bureau zou gaan gezegt wat er bij ons aan de hand was. Kijk dit zijn nu leuke dingen voor de mensen, en je ziet dat de sociale controle hier wel degelijk aanwezig is. Das best een prettig gevoel hoor. We hebben er met z,n allen wel smakelijk om moeten lachen.

1 opmerking:

Anoniem zei

Super!!

Dat verzin je niet!

Maar beter dan echte inbrekers