zaterdag, april 22, 2006

22 april 2006 mmmm.. eigenlijk hebben we wel een beetje een feestweek achter de rug. Ja hoe is het mogelijk he ondanks het ziekenfonds geneuzel 2e paasdag was er in de stad weer een optocht voor het oogstfeest 2006, daar zijn we dus naar toe geweest. Ik mijn nieuwe foto toestel mee en Sietze mijn andere, nu hij kon 2 fotootjes maken toen was dus zijn batterij leeg, hadden dus geen reserve bij ons. Was ie eindelijk zo ver dat hij dat ding mee nam en nu was ie leeg. Maar goed, al met al was het leuk, totdat ik lam werd van het staan, want we hadden natuurlijk onze krukkies in de auto laten liggen. Het was dus maandag en dat betekent stamppot dag, ja ook met pasen. Dus maar lekker naar de kroeg en daar zat dus iedereen al lekker aan de pimpel, we konden zo aanschuiven. Was weer heel gezellig met z,n allen. Van de week een nieuw adres waar ik mijn schilderwerken neer mag leggen. In het lions dive Hotel. Nu dat vonden dus met recht een reden omdat te vieren. Dat hebben we gedaan bij een eettent aan het strand, tja alles moet je vieren hoor als het mogelijk is. En gisteren was er al weer wat te vieren,Sietze kreeg voor het eerst zijn Vut uitkering en dat viel ons alletwee hartstikke mee, dus? Ja hoor dat gingen we dan ook ff weer vieren . Komen we daar bij her pleincafe aan zat de hele bende daar ook al. Dus jullie begrijpen ook dat was weer bere gezellig.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Een beetje zon, lekker eten en een fijn drankje ... dan komt alles weer goed!
Foto's zien er goed uit!

Anoniem zei

Oja, goed nieuws van je huisjes!
Moet je straks mensen in dienst nemen. Hahahah

Overigens heb ik nog een paar foto's van de laatste keer dat ik op Curacao was:

http://www.alamy.com/stock-photography-search-results.asp?qt=raymond+wijngaard+curacao&lic=7&ipn=1&apn=1&cpn=1&cdpn=1&cdsrt=0&pn=1&st=0&a=-1&cid=&cdid=&s1=0&s3=0&s5=0&s7=0&pseudoid=0&npgs=7

Waarschijnlijk moet je de link even knippen en plakken.

groet

caribbeansunplace zei

Daar zitten een paar mooien tussen om schilderijen van te maken, maar die zijn alleen voor de verkoop zeker?
Ja mijn nieuw toestel doet het prima, ben nu ook die rare vlek links kwijt.
Ik had al geprobeerd Sietze ook aan het schilderen te krijgen, maar dat was dus absoluut geen succes, hij dikke zweten en het resultaat was nog niets, vond ie niet erg hoor, nu ben ik tenminste van dat idee af en is voor hem een opluchting minder, hoeft ie dat nooit weer aan te horen van jij ken me wel helpen de schilderen. hihihihih nee dus .

Anoniem zei

Ze zijn inderdaad voor de verkoop. Maar wat had je precies in gedachten?