vrijdag, april 07, 2006

Nou man het heeft ff geduurd maar ik heb er een fotootje op gekregen uit mijn nieuwe toestel, mooi he? Dit is een gedeelte van het landhuis Ascencion waar wij iedere maand staan met onze handel. Even een huishoudelijke mededeling. Vanmorgen de radio gehoord doen we dus wel meer hoor. Maar daar werd dus op gezegd dat er een rechtzaak was geweest omdat antilianen in de antillen ook wilden stemmen voor het euro parlement en daar hebben ze gelijk in gekregen. Omdat de antillen een stuk nederland is en dus bij europa hoort!!!!!!!!!!!! Dus wat heeft deze dame nu zonet gedaan? Ja jullie raden het vast al een brief naar het euro parlement gestuurt dat als we europa zijn hier op de antillen we dezelfde rechten wat het ziekenfonds aangaat hebben als de o.a marokkanen of de turken Dus dat wij dezelfde basisverzekering willen als iedere nederlander in europa!!!!!!. Nu ben beniewd of we daar iets van terug horen. Ik ga nu straks verder met alle parlements leden van de europese unie de mail adressen verzamelen en daar gaat dan ook nog mijn brievie naar toe. Nu kan ik dus weer overnieuw beginnen maar nu via europa. Jullie blijven op de hoogte.

Geen opmerkingen: