zondag, april 16, 2006

Nu hier is wel het een en ander veranderd.

Door dat geneuzel met het ziekenfonds, ik een dure en Sietze nog steeds niets, moesten we dus onze hh hulp de deur uit doen.

Nu dat met ingang van 1 april is geschied ben ik ondanks dat sietze nu vogelvrij rondloopt super happy.

Tja ik moet dus nu wel zelf schoonmaken, maar dat valt 100 % mee.

Allereerst komen we er nu achter dat het ook schoon wordt, we vragen ons nu alle twee af wat ze in die anderhalf jaar heeft gedaan.

Maar goed, een hulp voor de hh? Nee nooit meer hoor.

We zijn nu echt vrij in ons eigen huis en als ik ergens iets neerzet omdat ik het daar mooi vind, heb ik niet dat het de volgende dag ergens anders staat.

Nee dit bevalt ons super!!!!!!!!!!

Met Charlie gaat het best nog goed, alleen wordt ie wel magerder, maar hij is nog steeds tierig en doet de hele nacht ieder keer zijn best om over het hele terrein te waken, want hij doet inderdaad niet veel anders dan kijken, het gevolg daarvan is dat ie dus nu overdag veel slaapt.

Omdat Tippie er nu niet meer is moet hij nu alleen alles doen die scheet, want meestal deed tippie boven en hij dan beneden.

Ze hadden dat met z,n beitjes altijd keurig verdeeld.

Morgen moeten we maar eens weer naar de oogst optocht gaan kijken, daar hebben we nu langzamerhand weer zin in.

En daarna gaan we ondanks dat het pasen is, gewoon weer naar de stad om lekker onze wekelijkse stamppot te gaan eten, je weet vooraf nooit wat het zal zijn.

Vorige week was het hutspot met hache, en lekker man!!!!

Begin mei begint onze kennis aan ons hele stroom toestanden van 220 overnieuw te maken.

Ik had al eerder geschreven dat die karel de borst ons in een brandgevaarlijke situatie heeft gezet door het op een manier aan te leggen dat hier een voor een of zekeringen doorbranden , of de stopcontacten, of stukken snoer spontaan in de brand vliegen.

Dat kan dus niet langer,is die vent weg hebben we er nog last van, over het geld maar te zwijgen.

Ach , heel jammer, goede kennissen van ons vertrekken binnenkort weer naar Nederland.

Die zagen het hier toch niet zo zitten momenteel.

Dat vinden wij best wel erg jammer hoor, maar ja, het is hun keus.

Alles gaat hier niet altijd over rozen hoor.

Nu heb ik nog een verzoek, weet iemand ook hoe ik mijn weblog weer normaal krijg?

Want als ik hem nu open in exploder dat heb je eerst een hele poos niets en dan komt mijn geneuzel, maar open ik hem in mozilla dan is ie wel goed en daar snap ik dus niet van.

Zo nu ga ik nog ff een leuk fotootje opzoeken die ik heb gemaakt met mijn nieuwe toestel.

Ik heb maar even opgezocht, sietze de dromer.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik heb het even geprobeerd, de site in Explorer geopend (op de MacIntosh i.p.v. een PC). Het is inderdaad anders.

Misschien dat je hem met de nieuwste versie van Explorer moet bekijken (welke dat is weet ik niet).

Bij mij staat alles er wel, maar onder elkaar. Er mist bovenaan alleen een stukje.

Hoe dit op te lossen? Geen idee. Explorer niet meer gebruiken. Hihihihi

Ze raden je overigens wel aan (bij Blogger) om Firefox te gebruiken.

Zie hier voor meer info: http://help.blogger.com/bin/answer.py?answer=930

Hoop dat je er iets aan hebt.

caribbeansunplace zei

nee, want ik weet het niet, sommige mensen krijgen het ook onderelkaar en das niet de bedoeling, en dat lege stuk krijg ik dus niet weg inexploder.
dus we snappen er ff niets van.