woensdag, april 05, 2006

Zo ff een stukkie zonder fotootjes hoor. Man, we hebben het momenteel ook zo druk. 3 markten gehad, zelfs geen tijd om mijn nieuwe fototoestel op de pc uit te proberen, want die hadden kennissen van ons meegenomen uit nederland. Door de dure ziektenkosten verzekering van mij en het zonder zitten van Sietze nu nog, hebben we de hulp moeten wieberen. Tja je kunt ook niet alles betalen toch? En wel een hulp en geen centen meer voor de pretjes dat was toch ook van de gekke dus hulpie weg en zelf aan het werk!!!!!. Nu vanmorgen was het dan zover, man we motten er wel aan wennen hoor dat geheister in de keet, maar goed alles blink nu weer behalve wijzelf niet meer, wij zitten nu ff te soppen met onszelf. Dus eerst zo maar weer een douchje er tegenaan. Als ik wat meer tijd heb zal ik eens wat pogingen doen met het nieuwe toestel zodat jullie de resultaten kunnen bewonderen. Gisteren hadden we onze kraam staan bij rancho el sombrero die had een oficiele opening en daar komen mijn schilderkunsten ook in de winkel te liggen. Maar goed die opening ging gepaard met een spreekgedeelte van ik geloof 7 gedeputeerden, en de mensen maar klappen, want die vonden dat fantasties, nu wij eigenlijk wat minder, want dat duurde en duurde maar. Al met al was het toch supergezellig, maar wat de mensen hier zelfs doen bij zo,n opening hou je niet voor mogelijk. Ze hadden her en daar wat tafels staan waar je verschillende soorten drankjes kon krijgen. Nu bij de tafel waar je mixjes kon krijgen met rum, moest het meisje achter de tafel ff naar de toilet. Komt ze terug, zijn alle flessen rum gejat!!!!!!!!!!!. Werkelijk waar,nu dan sta je paf hoor en dat meiske helemaal.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Ja,ja, en jullie net doen alsof je niet wist waar die flessen rum gebleven zijn! Wat krijg ik straks nou te drinken, rode wijn of rum? Trouwens, heb je nog wat verkocht? Groetjes, Erica

caribbeansunplace zei

zullen we het voor jouw maar op de rode wijn houden?
Dan kan ik de rum gebruiken voor het inmaken van vruchten, of je wil dat hebben, is er nog hoor.