zondag, december 30, 2012

nog meer centen kwijt,bah!

Jeroen, van de pc store belde op,mijn laptop wilde geen cd of dvd meer branden dus die had ik weggebracht naar de store, dat mijn harde schijf kaduuk is.
Nu dat is balen,want de kosten daarvan is 318 gulden.
Weet je door de onregelmatige levering van de stroom hier, gaan vaak de elektrische apparaten zomaar op eens stuk.Das vrij normaal hier, maar telkens wel dik balen .
eigenlijk moet je bij alles een blok tussen zetten, maar dan heb je overal blokken staan,wat nu ook weer niet alles.
Maar goed, mij vorige laptop daarbij was hetzelfde, dus extra balen.
i.v.m mijn werkzaamheden morgen vroeg, bellen met Nederland over de autohuur centen, ga ik vandaag maar de oliebollen bakken.
Want ik bak die dus nog steeds en nu moet er weer wat extra bij,dus ben daarmee wel even zoet vandaag,ach dat vind ik op zich ook best nog wel lek hoor.
Sietze maakt het beslag,want ik heb geen geduld om zo lang te mixen,dus dat doet hij, en ik bak,en dan  eet Sietze weer,zo doen we er elk wat aan.
Had gisteren de planning om langs al mij verkooppunten voor de souverniers nog te gaan,maar dat is door het autohuur geneuzel er niet van gekomen,dus dat moet ik dan maar volgend jaar doen.
Moet wel even voor de vakantie
En dan na maandag kunnen we beginnen met aftellen voor onze vakantie.JIPPIEEE!!!!!!

Geen opmerkingen: