donderdag, december 27, 2012

Ta-Ta-Ta we zijn er weer.

Ja, hoor we zijn weer waar we altijd in zitten.
In de stront.
Wij hebben 1 studio waarvan de toilet nogal erg gevoelig is voor toilet papier.
Wij hebben er naast al een speciale emmer voor staan , met deksel en een briefje op de muur, van Geen papier door de toilet gooien.
Nu hebben we er weer mensen in zitten die dat aan hun laars lappen en dat schijtrommel gewoon door de wc gooien.
Ja He , het is geen Nederland met de dikke afvoer buizen!
Dus Tama  die ging daar vanochtend schoonmaken, en zei op haar papiament JAKKES!!!!!!
Het hele spul zat weer verstopt en kwam bij het douce putje weer omhoog.
Balen Balen Balen,
Nu hebben we gelukkig een adres van iemand die als je hem belt  er ook werkelijk binnen 3 kwartier is.
Dus gelukkig zonet ook weer. De Plee is dus weer open en wij 150 naf armer.
Ik heb bij de gasten nu wel een extra briefje op tafel gelegd, dat als ie weer verstopt raakt zij die 150 gulden mogen betalen.
Ja, verhuren gaat niet altijd over rozen hoor.

Boomratje of Muis?
Zit ik lekker hier in kantoortje te werken op de pc, zie ik dat het schoteltje met muizengif helemaal leeg is.
Gisteren was ie nog vol.
Normaal als een muisje daaraan vreet is alles bij lange na niet op, maar dit schoteltje was dus helemaal in een keer leeggegeten.
Dus ik denk dat ons ontsnapt ratje de plek in huis weer heeft gevonden en nu voor de veiligheid maar in het kantoor is gaan zitten.
We hebben een nieuw schoteltje gif neegezet en een val met een stukje kaas.
Nu zijn er 2 mogelijkheden, of hij leeft nog en gaat smikkelen van de kaas.
Of het gaat hier onderhand stinken naar een dood beest en dan moet ik het hele kantoor schoonmaken , want ik moet alles dan van de kanten gaan halen.
Ik hoop het eerste, das makkelijker voor mij.

Geen opmerkingen: