zaterdag, december 29, 2012

toch de centen kwijt

Ja iedereen en alles heb ik nu gebeld, rabo,alamo,de advocaten in nederland,maar  zoals het er nu uitziet kunnen we naar de centen fluiten.
Ik was om half al aan het bellen met nederland, ja, want het moest eigenlijk voor 12 uur, want dan had ik nog kans dat er iemand was, en het tijdverschil is 6 uur,
Dus komt er op neer dat we deze keer een verrekt dure auto zullen hebben.
En weer zoiets raars vlak voor de vakantie.
In afgelopen mei kregen we 14 dagen voor onze vakantie de siddering dat onze bankrekening helemaal leegeplunderd was.Nu zoals oude bloglezers bij weblog hebben kunnen lezen, en dat moet ik de rabobank toegeven, die hadden voor dat wij op vakantie gingen al het geld weer gestort en nieuwe pasjes is huis.
Toen gingen we dus rustig op vakantie, nu is dat anders, rijden in een niet zo,n grote bak,maar hebben we betaald voor een limosine..
Nu het enige wat we dan kunnen doen,als we aan het rijden zijn, denken dat we in een limo zitten.
Ach ja, doe maar een grapje ,want je kunt er verder toch niets aan doen.

Ik had in mijn oude log geschreven dat Joep onze oude hond reuma had.
Of heeft eigelijk, want dat gaat dus niet over, maar hij heeft daarvoor medicijnen gekregen en die helpen hem wonderbaarlijk.
Je kunt zien dat hij geen pijn meer heeft en door die pijn lag hij hele dagen onder de auto,maar nu is hij zo,n beetje weer de oude, blaft als er ook maar een hond voorbij loopt,weer heel allert is ie nu..
Daar zijn we heel blij om, volgende week moeten we  weer met hem naar de dierenarts en moet ie ook weer nieuwe medicijnen hebben, want die moet hij nu altijd blijven slikken.
Maar als hem dat helpt zowat.

1 opmerking:

Anoniem zei

even kijken of dit wel werkt