vrijdag, december 28, 2012

email?eigenlijk soms iets rottigs.

Vanmorgen opende ik de mails, en toen was er  eerst een mail bij van iemand uit duitsland, die schreef dat Hollydaycars verhuur bedrijf corrupt en bankroet was.
Nu precies bij die firma huren we meestal de auto en tot dusver met volle tevredenheid, maar die tevredenheid is dus nu helemaal weg.
Want een minuutje later kwam er een andere mail binnen van een advocaten kantoor in Nederland, met dezelfde boodschap.
Tjeetje, wij hadden voor die auto 650 euro betaald,Het komt er nu op neer dat we wel hebben betaald, maar nadat ik Allamo de firma in miami waarbij we de auto hadden gehuurd had gebeld kreeg ik te horen, dat zij het geld niet hebben ontvangen.
Onze auto was wel gereserveerd voor ons, Ik zei dat moet ook zo blijven hoor, maar de centen hadden ze nog niet.
Dus  het komt er dan op neer dat als we daar zijn nog eens die auto kunnen betalen.
Heb ik hollyday zelf gebeld en inderdad kreeg ik een bandje dat de boel failiet was.
Nu hebben we nog 1 kleine hoop, we hebben een reisverzekering, waarop bij de voorwaarden wel staat over de huur van de auto, maar heb de verzekering gebeld, die zegt dus van niet.
Nu dat moeten we dan maar uitdokteren als we weer terug zijn en inderdaad de auto voor de 2e keer moeten betalen.Gaan doen we in ieder geval wel.
Dat is echt dikke balen. Hebben wij weer hoor.
Maar goed we laten ons daar niet van de wijs afbrengen, we gaan gewoon lekker op vakantie en zien wel als we terug zijn.

Maaaaaaaaaaaaar ik heb ook positief nieuws.
Ik hoef kantoor niet helemaal uitelkaar te halen om een dood ratje te zoeken.
Nee vanmorgen zat ie keurig in het kooitje, was al danig versufd door het gif wat ie had gegeten, dus Sietze was weer de klos om hem  in een emmer te stoppen.
Tja iemand moet dat toch doen, en je moet het werk ook een beetje verdelen dacht ik zo, nu dat soort dingen horen bij sietze zijn deel

Geen opmerkingen: