vrijdag, juni 09, 2006

weer wat nieuws

Zo we hebben ons weer wat werk op de hals gehaald. Naast het andere schilderwerk heb ik nu ook bad bakkies en pollepels. Kapstokjes komen er ook aan , maar daar staat nog niets op. En zo blijft men bezig voor de handel. Moet ook wel, want waarschijnlijk moet ik om sietze in het ziekenfonds te krijgen een eigen bedrijfje oprichten, vanmorgen zijn we al ff naar het belastingkantoor geweest, maar ben daar nog niet veel wijzer geworden. De kvk en de svb hadden we van de week al gehad. Nu moeten we maandag nog maar eens naar de belasting en anders nemen we gewoon het risico en schrijf ik me in als een mans zakie met Sietze als mijn personeel HiHiHihihihi. Gaat ie 1 morgen in de week voor mij aan het werk, en zo kan hij dan in het ziekenfonds hier. Wij hebben zo,n beetje uitgerekend dat dat veel beter uitkan, dan als hij zich weer in Nederland laat inschrijven, want dan is ie ook verplicht om 2 keer in het jaar naar nederland toe te gaan, Nu en dat kost ook ettelijke centen. Dus maandag maar eens naar de belasting en eens zien hoe dat verder gaat. Ja, hier gaat alles niet zo snel als in Nederland hoor, je mot hier wel enig geduld hebben, als je dat niet hebt wordt je knettergek, en dat ben ik echt niet van plan om te worden. Dus maandag maar weer. Verder hebben we nog steeds een gammele pc, want het blijkt nu microsoft aan het donderen is dat de mensen die een ilegale microsoft hebben in de problemen komen. Wij dus ook, je denkt dat als je een pc hier in de winkel koopt dat alles ok is. Nee hoor, niks ok. Ilegaal. Nu hebben we volgens de winkel gisteren een legaal nummer gekregen, zegt meneer van de winkel., nu ook nee dus he, weer een iligale. Dus dat schiet allemaal ook niet op, maar goed dat we er meer hebben staan hier, kunnen we altijd uit de voeten met die dingen, anders was je toch maar mooi in de aap gelogeerd. Heb me net de leplazerus gewerkt, gasten gingen weg en straks komen er nieuwe, moest ik alles beneden in rap tempo schoon maken, nu toen ik daar dus mee klaar was kon je me wel afleggen hoor, tjeetje soppen en nog eens soppen. Maar goed, de douche eroverheen en we zijn weer fris.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

drukte van jewelsten dus.

dus sietze weer uit de vut?
hihihih

caribbeansunplace zei

ja, vutten zit er nu niet meer in hoor,das war einmal voor hem,
Op de vrije tijd!!!!!!! hihihi