vrijdag, juni 16, 2006

dikke balen!!!!!!!

het is niet gelukt!!!!!!!!! Wat blijkt nu?Dat trutje van de voorlichting vorige week heeft ons verkeerd voorgelicht. Zij vertelde ons dat sietze dus wel in de verzekering kon als ik als baas zelf een verzekering had. Ook met een eenmanszaak!! Nu blijkt dat dat helemaal niet kan met een eenmanszaak!!!!!!. De chef is erbij geweest, maar zij vond het spijtig dat we de verkeerde uitleg hadden gekregen. Ik heb van haar adres en telefoon nummer van de directeur gekregen, daar moeten we nu een afspraak mee maken, om over een eventuele ontheffing te praten. Dus wij zijn nu super terleurgesteld en dikke balen. Als het met de directeur ook niet lukt, ga ik advertenties zetten voor het vragen naar een bedrijf waar sietze voor 1 uur per dag in dienst mag, natuurlijk tegen vergoeding van hun gemaakte kosten.Verder ga ik ook een brief in elkaar flansen en die doen we gewoon bij elk bedrijf in de bus. Er loopt vast hier wel iemand rond, die ons kan helpen. Maar goed dit is vooruit lopen weer, moet ik maar niet doen. Nu eerst het gesprek met de directeur maar afwachten.

Geen opmerkingen: