dinsdag, juni 13, 2006

kreashon di anna !!!!!!!

Al een klein beetje feest hierzo, met bovenstaande naam sta ik dus nu ingeschreven bij de kvk.!!!!! Alles ging vanmorgen sneller als we hadden gedacht. Half 9 hier vertrokken om naar de economische zaken te gaan voor de vestigings vergunnig. We zaten er om 9 uur, tja dan mot je wel ff geduld hebben hoor, maar om 11 uur waren wij dan aan de beurt. Alles ging van een leien dakje ook het oude plattegrondje van het kadaster, werd gelukkig niets over gezegd. Toen we om half 12 weer buiten stonden, ja met de vestigings vergunning in onze hand, zijn we eerst maar een een bakkie gaan halen, want daar hadden we dus echt zin in. Na het bakkie maar weer door naar de kvk, want we waren immers toch in de stad. Daar was het net wisseling van de wacht, personeel, omdat het tegen het middag uur liep, dus die dame wilde ook graag naar huis, zodat daar ook alles op rolletjes liep. Na betaald te hebben, konden we dus later weer gaan, met de mededeling dat ik nu ingeschreven sta!!!!!!!!!! Jippie!!! Morgen na 12 uur moeten we er ff weer naar toe om de uittreksel te halen, want met die dingen moeten we dus overmorgen om 7 uur ja, hoor smorgens, naar de belasting. Als dat ook zo super gaat, kunnen we misschien daarna nog naar de svb, zodat Sietze dan eindelijk een ziekenfonds heeft. Maar goed, we zullen maar niet op de dingen vooruit lopen.Dit hebben we al in ieder geval.

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Een hele creatieve oplossing, een slimme. Ik hoop dat dat allemaal gaat lukken.

Dus we mogen binnenkort een site van Kreashon di Anna verwachten?

;-)

caribbeansunplace zei

ja dat zou ik wel willen, maar ik krijg hem er niet op ,dus dat zal wel niet door gaan.

Anoniem zei

Oke, ik dacht dat goed ging.

Hoe zwaar is alles bij elkaar?

Kun je het mailen?

Misschien dat ik het er voor je op kan zetten!

Als het te zwaar is om te mailen is er nog een andere optie.
Leg ik je dan uit als je wilt.

caribbeansunplace zei

ja, leg maar maar uit, omdat ik ook telkens de handel moet kunnen vervangen,

Anoniem zei

Welke programma's gebruik je voor het maken van je pagina's en welk programma heb je tot je beschikking om het een en ander op internet te zetten?

Anoniem zei

"Kreashon di Anna!!!!!" ja inderdaad zou een leuke kop voor je log zijn. Ben benieuwd of het lukken gaat.