zaterdag, juni 03, 2006

bungalow park tafelberg

Vanmorgen moesten we vroeg uit de veren, omdat weer eens naar de tafelberg gingen. Het is daar echt fantastisch, het uitzicht is daar prachtig. Je gaat dan met een hele kolonne auto,s naar boven, gelukkig hoef je dat end niet te klimmen. En onderweg word je op allerlei dingen gewezen die nodig zijn voor de opgravingen en hoe dat gaat enz. enz. Ik moet eerlijk zeggen dat ik daar dan niet zo naar luister, ik loop liever het terein wat op, met het idee, misschien zie ik nog wat bijzonders. En verhip deze keer zag ik inderdaad iets bijzonders, Een vakantieparkje!!!!!!!!!hihihih Met van alle voorzieningen voorzien!!! Het bushokje,omdat je nogal ver van de bewoonde wereld zit, en de zon hier iedere dag schijnt is er voor de mensen die inkopen willen doen in Willemstad een bushokje. Voor de bus natuurlijk k"weet eigenlijk niet of hij wel rijdt

De toilet, ook die is van de modernste snufjes voorzien, met bv een mooie witte porceleinen pot.

Daarnaast het gezamelijke douche hok, super gezellig met zijn allen, en als iedereen heeft gedoucht, kan het hok gebruikt worden voor de bbq, want anders zit je weer telkens in de zon.

Van het huisje zelf moet ik eerlijk zeggen, dat de mensen die er nu ff in zitten het met de netheid niet zo nauw nemen, maar goed, dat is weer schoon te maken als de gasten weg zijn.

Dan heb je toch een leuk optrekje met een uitzicht van heb ik jouw daar.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Leuk zo'n foto reportage!

Anoniem zei

Wanneer kan ik boeken?