maandag, juni 19, 2006

Komt het goed?????????????????????????

Komt het goed????????????????????????? Gisteren heb ik een brief aan de directeur geschreven van de verzekering, en we hebben hem persoonlijk op de bus gedaan. Daarin had ik in het kort ons verhaal geschreven en dat we nu echt met de rug tegen de muur stonden. Vanmorgen werd ik door hem terug gebeld, met de mededeling dat hij me door zou verbinden met de jurist, want hij had mijn brief dus gelezen. De jurist vertelde dat ze inderdaad niets konden doen met de eenmanszaak, maar dat er wel een mogelijkheid was voor ons. Dan moesten we de eenmanszaak omzetten in een NV, en dan zou ik ook bij hun in de verzekering kunnen. Nu hebben we morgen dus een afspraak met een notaris voor het opstellen van de notulen, want dat moet voor een nv. Daarna moeten we weer naar de kamer van koophandel om de eenmanszaak weer uit te schrijven en de NV in te schrijven, daarna hetzelfde bij de belasting. Is dat allemaal inorde dan hoeven we bij de verzekering niet bij een loket, maar dan moeten wij de jurist bellen en dan gaat zij persoonlijk de boel voor ons in orde maken. Nu ik kan jullie wel zeggen dat toen ik de telefoon neerlegde ik het even niet meer had hoor, De hele spanning van al die 9 maanden moest er wel ff uit. Oke, het is nog wel niet rond, maar nu hebben we er al het vertrouwen in, het kost wel een paar centen meer die nv, maar er staat dan tegenover dat Sietze dan ook eindelijk in een ziekenfonds zal zitten. Dat we in lengte van dagen huisjes moeten zagen en schilderen, ach dat houd je ook van de straat toch? En als je daardoor uit de problemen kan komen, graag!.

1 opmerking:

Anoniem zei

Dat klinkt goed.

Ik duim voor jullie.