zaterdag, juni 03, 2006

toch nog goed geslapen

De matrassen waren wonderwel voor bedtijd nog geariveerd, en zien ze er niet super netjes uit? We slapen er dan ook heerlijk op. Nu daar kunnen we het dus ff weer een poosjes mee doen. Donderdag, wilden we internet bankieren en gaan gewoon lekker met de rabo kastje het net op, alles gaat lekker tot we bij de rekeningen komen. Zien we daar tot onze grote echt hele grote schrik, dat 1 van onze spaarrekeningen was verdwenen, zomaar weg foetsie. Dus direct de telefoon gepakt en naar nederland gebeld, het meisje daar de boel nakijken, alleen het was er nog wel, maar ook weer niet. Hoe moet je me niet vragen, maar na een half uur was het er dus bij ons ook weer. Ga ik nu net weer het internet op, en wat zienen we weer?Spaarrekening weer foetsie, nu ik moet je wel zeggen dat ik daar best de kriebels van krijg hoor, en zeker nu want het is nu zaterdag , en de bank is dicht!!!!!!

1 opmerking:

Anoniem zei

Ai!
Dat is iedereen zijn angst, volgens mij.

Pff