zondag, juli 16, 2006

18 juli 2006 Zo hier begint nu alles een beetje zijn normale gang te krijgen. Geen gemier meer van het ziekenfonds geneuzel. Ik kan wel zeggen dat me dit echt wel meer aanstaat hoor. Gisteren zijn we ff weer uit eten geweest, en toen heb ik een reddings actie gedaan. Echt, die meneer was me heel dankbaar. Ik moest namelijk ff naar de toilet, en er waren twee deuren naast elkaar Ik hoorde al toen ik er naar toe liep wat eigenaardige geluiden, en een hoop gerammel. Bij de deuren aangekomen, was het geluid dus nog harder, met veel gebonk op de deur. Mm, dacht ik en keek eens naar de deurkruk, maar die was er niet, alleen het staafje waar dat ding aan moest. Dus toen dacht ik, ach, zit er iemand vast????? Laat ik die dan maar ff eruit doen. Dus ik piel aan dat staafje en ja hoor, daar stond die man in de toilet met de complete deurkruk en plaatje van de binnenkant in zijn handen,tja zo kon ie er natuurlijk nooit uit. En zo heb ik weer mijn goede daad gedaan. Gister morgen zijn we met z,n tweetjes eens weer driftig aan het porche salen gegaan. Nu we hebben er 5 gehad, en dus weer het nodige geneuzel gekocht natuurlijk. Sietze was helemaal gek van een aantal afrikaanse beelden,van hout en van die gekke koppen. Die staan dus nu her en der door het huis je aan te koekeloeren. Ik de schoenen freek heb een paar spiksplinter nieuwe schoenen er weggesleept. En wat voor schoenen, GOUDEN, ik zal in Nederland nooit in mijn tetter halen om op gouden schoentjes te gaan stappen, maar hier, man hier kan echt alles, best wel heel prettig. Ook nog een paar nieuwe handtassen voor een prikkie, geen goud hoor, 1 gouden iets vind ik wel genoeg.

Geen opmerkingen: