donderdag, februari 21, 2013

Resume USA

Een beetje laat, maar de dikke drukte is hier nu even weg, zodat ik weer even tijd heb om te schrijven.
Wij zijn er nu dus achter, dat we GEEN camper meer gaan kopen of een caravan op een campground.
Reden, nu voor een camper kunnen  we eigenlijk maar 2 keer perjaar naar de USA ,want november december januari en februari is het me daar veel te koud.!!!!!!!
Je moet dan een hoop betalen voor stalling en verzekeringen enzo, dat kan niet uit.
We kunnen beter op deze voet, hoppen van hotelletje naar hotelletje , dan heb je verder ook geen gemier.
We gaan nu alleen maar meer in de overige  maanden.
Tja, het is maar goed dat we met een dolle kop geen ding hadden gekocht.
Dus das over en uit!
Toen we thuis kwamen was het internet weer een geklooi.
Jeroen had ons voor de vakantie al gezegd dat onze router niet helemaal meer goed was.
Oke, wij hadden er op dat moment eigenlijk geen last van, totdat we terug kwamen van de vakantie.
Alle drie de studio,s waren bezet, en om de haverklap moesten we de router stekker eruit halen omdat ze geen internet hadden.
Nu toch maar een nieuwe router gehaald, we hebben nu dus de beste en de grootste bereik genomen, groter was er niet.
Zit in een studio iemand met een oudere pc.,Die had toen we de nieuwe router hadden aangesloten helemaal geen internet meer.Ja ze had wel een goede verbinding, die was optimaal, kon niet beter, maar ze kon geen pagina,s meer openen.
We wisten van een eerdere gast, die een Hele oude laptop bij zich had, dat je dan een usb stick voor internet kunt kopen, hadden we tegen haar gezegd.
Maar ze liet toch een kennis van haar bij de laptop,(achteraf zei die meneer hetzelfde).En toen bleek dat haar hele pc vol zat met virussen, die heeft ie met een boorscan laten lopen, maar omdat dat heel lang duurt, heeft ie tegen haar gezegd, dat als de scan klaar was, zij op nr. 2 moest drukken.
Nu dat heeft ze gedaan,maar het gevolg was dat haar pc, dus helemaal niet meer werkte.
Die man is later weer geweest en heeft dat gerepareerd, maar internet wilde dus niet bij haar.
Ik schrijf dit omdat ik met JAVA zat te klooien.
Ik had geupdate de java en daarna deed mijn pc ook raar,Doordat ik op de tv had gehoord dat Java besmet was, had ik gisteren de stoute schoenen aangetrokken en java van mijn pc. gekiepert.
Keurig een nieuwe gehaald bij hun zelf.
Vanmorgen start ik mijn pc op en krijg in het midden dat beeldje of ik java wilde instaleren.
Ik die toch inmiddels heel voorzichtig ben geworden, dacht kijk eerst maar eens bij de details.
Daar stond keurig dat het van oracle kwam en alles stond zo dat het echt van java afkomstig was.
Nu dus ik kon met een gerust hart zeggen van JA!!!!!.
Ploep bleng kleng!!!Van avast kreeg ik de mededeling dat Java corrupt was!!!
shit dacht ik, want avast schreef dat ik een bootscan moest gaan doen!!MMM, bij onze gast ging dat dus helemaal mis.
Toch maar gedaan, want zo ging het dus niet goed. Onder het scannen zag ik al dat ik toggle erin had.
Maar goed, ik had nog onthouden dat die meneer  die bij onze gast haar pc was, zei, alleen nummertje 2 indrukken als hij ergens om vraagt.
Nu na heel lang scannen vroeg  de pc inderdaad wat of ik wilde, Nu doe maar nummertje 2.
MMmm dacht ik dat gaat goed want hij ging weer verder met scannen, naar weer heeeeeel lang te hebben gewacht kreeg ik weer wat of ik wilde, ach dacht ik doe maar weer nummertje 2, hij vraagt nog of ik het zeker wist.
Ja, ik wist het zeker, want dat  had die meneer gezegd.
Nu de pc floepte uit.Ik dacht nog ja hoor, dat heb ik dus weer.
Maar  wat zag mijn klodder oog? Hij starte keurig weerop , en alles doet het nu weer normaal.
Zodat ik dit er nu op kan schrijven.
Ik wist niet wat ik zag, he een dikke mazzel vond ik.
Zo en alles wat ik van java krijg of ik het wil updaten, doe ik niet meer, en wieber alles gewoon weg!!!!!
Ook  Face boek schijnt besmet te zijn, dus  daar open ik ook maar even niets meer, totdat ik zeker weet dat face boek weer goed.
Al dat gedonder met die lui die je hele zooi in de war gooien, daar baal ik dus van.
Zo nu gaan we weer over tot de orde van de dag, moet weer verder met  het maken van de handel voor de toeristen, want dat is de laatste weken een beetje in het slob geraakt.
Oja, ik lees niets meer over, eventuele fouten moet je maar op de koop toenemen, komt door mijn lange nagels, druk daardoor wel een de verkeerde letter in.







Geen opmerkingen: