dinsdag, maart 28, 2006

Dit moeten we ervan, we balen als een stekker. Denk je dat je alles hebt gehad, krijgen we nog weer te maken met de naweeen van ons aller Karel de borst de kloten aanenemer. Wij moesten namelijk een nieuwe wasmachiene hebben, want de mijne was het verwarmingselement kaduuk. Nieuwe machine gekocht neergezet en laten draaien. Een paar dagen ging het goed tot gistermiddag, ik was aan het schilderen en ineens een dikke knal. Oeps ik dacht he er schiet iemand op mijn raam. Ik kijken maar er zat geen gaatje in, dus ik ging gewoon weer verder met schilderen. Komt Sietze even later en die zegt ik heb daar geen stroom. O, shit dan was dat natuurlijk die knal geweest, goed Sietze bekijkt de boel en zet weer de wasmachine aan en dus weer een knal. Toen Jim maar ff gebeld, die kwam savonds en wat blijkt nu ? Alle 220 wat die hufter van een de borst heeft aangelegd moet er allemaal weer uit want de draden in de stopkontakten branden gewoon door.!!!!!!! Hebben wij wel een geluk? Nu moet de hele 220 helemaal kompleet overnieuw worden gemaakt, lekker hoor !!! Kassa!!! Kunnen we er met de dure ziekenfonds nog net erbij gebruiken. Nu wij balen als een dikke stekker natuurlijk.Maar goed het moet wel want de hele zooi kan zo in de fik vliegen, en das toch echt niet de bedoeling.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

ja, da's balen he? zo heb je het ene nog niet eens achter de rug, of het andere heeft zicg alweer aangemeld...

Gelukkig heb je nu wel een goeie en betrouwbare electricieen te pakken! hi hi...

Anoniem zei

je moet maar zo denken, niks is afgefikt! maar het blijft sh*t.

caribbeansunplace zei

ja, misschien moeten we maar ons rekeningnummer bekend maken, zodat er vrijwillige stortingen op gedaan kunnen worden, hi hi hi
zou wel eens stunt zijn.